Piagam Pelanggan

MURID
1. Memberi pendidikan berkualiti kepada semua murid
2. Memastikan keselesaan tempat belajar dan menyediakan bahan sokongan pengajaran dan pembelajaran terkini.
3. Melahirkan murid yang menguasai 3M dan berakhlak


IBU BAPA/PENJAGA
1. Akan dilayan adil tanpa mengira status
2. Setiap aduan akan disiasat dan maklum balas akan diberi tidak lebih tiga hari bekerja
3. Setiap cadangan yang baik akan dipertimbangkan oleh pihak sekolah.

STAF
1.Mewujudkan hubungan mesra dan harmonis serta meningkatkan permuafakatan dalam kalangan staf
2. Menerima latihan dalaman untuk peningkatan kendiri sekurang-kurangnya 3 kali setahun
3. Mendapat semua maklumat dari pekeliling perkhidmatan yang dikeluarkan oleh "stake holder"

STAKEHOLDER
1. Sentiasa bersedia dan menerima cadangan serta teguran membina daripada semua pihak
2. Mengambil tindakan segera ke atas segala arahan yang diberi.